Artikel

24-05-2017 15:53

De oude bestellijst wordt vervangen door bestelapp

Je oude bestellijsten vervangen door een app?

Het gebeurt nog vaak: lange bestellijsten invullen om een simpele taart te kunnen bestellen bij de bakker of als werknemer op de bouw nieuwe schroeven of houten planken telefonisch bestellen bij de groothandel. Zowel voor de klant als de ondernemer niet bepaald een ideaal en efficiënt proces. Iedere keer mag de groothandel na een dag vol telefonische bestellingen deze bestellingen weer schriftelijk afwerken en kan de klant alleen een order plaatsen wanneer de groothandel tijd heeft. Veel administratieve rompslomp en beperkingen. Dit kost de ondernemer en de klant veel tijd (en dus geld).

 

Het Nieuwe Winkelen: de consument wil overal en altijd kunnen kopen

Veel bedrijven zijn in deze tijd op zoek naar een alternatief voor de bestellijst om onder andere het aantal en telefonische bestellingen terug te dringen. Daarnaast wil de consument overal en altijd kunnen bestellen. Een oplossing? Met een bestelapp kan een bedrijf een actueel aanbod aanbieden, maar kan de klant ook 24 uur per dag een bestelling plaatsen. Bovendien houd je je klant dichtbij en blijft je concurrentie buiten de deur. Je bedrijf zit namelijk 24/7 in de broekzak van de klant.

 

Maar een app voor mijn bedrijf is toch veel te duur?

Een app kan een kostbare investering zijn voor een bedrijf. Vaak kost een app die uitgerold moet worden naar de iOS store en Play Store al snel tussen de 5.000 en 15.000 euro. Een te forse investering voor veel bedrijven.

Gelukkig zijn er ook goedkopere oplossingen. Zo biedt Toffer bedrijven een mogelijkheid om tegen een aantrekkelijke prijs een eigen app te krijgen in zowel de iOS appstore als Google Play. Toffer biedt met hun bestelapp ondernemingen een laagdrempelige manier om retailers en/of vaste klanten op ieder moment van de dag te bedienen. Dus ook als de fysieke deuren gesloten zijn!

 

Nieuwe mogelijkheden

Doordat een mobiele telefoon verschillende functies heeft, groeien de mogelijkheden ook. Zo kunnen producten bijvoorbeeld gescand worden door gebruik te maken van de reguliere camerafunctie. Ook Toffer speelt hierop in. Het idee is heel simpel: je klant scant een product met de handige scanfunctie in de app en het product wordt direct weergegeven in de app. Je klant kan snel bestellen, en jij krijgt direct een mailtje met een orderoverzicht. Handig, efficiënt en een tevreden klant!  

delen:

Informatie over de auteur

Rudolf | | 06-46104036 | email
Uw naam
Uw email
Uw bericht
 
Appcomm | bekijk uitgebreid bedrijfsprofiel
Kaldenkerkerweg 33
5932 CT
Tegelen
nederland
Algemene voorwaarden Hosted by