This Works

Magazines | Noord-Limburg Business nr 2 2007

| mei 2007 | This Works | uitzendbureau |

“Voorheen hebben wij ons gespecialiseerd in het uitlenen van personeel in de technische, bouw- en industriële sector”, vertelt Creemers. “Deze ervaring willen wij nu ook gebruiken om uit te breiden met het invullen van medische en administratieve vacatures.” This Works wil zich onderscheiden door regionaal meer te gaan betekenen voor zowel bedrijven als uitzendkrachten. Voor de jonge doelgroep eventueel in samenwerking met opleidingsinstituten. Denk aan het regelen van vervoer door middel van scooters en het doen van belastingaangiftes of een hypotheekcheck. Creemers: “Kortom, we willen er voor onze mensen zijn.”

De kracht van This Works is de regionale binding. Creemers: “Wij profileren ons sterk in onze eigen omgeving. Onze doelgroep bevindt zich in een straal van ca. 100 km om Nijmegen. Werkzoekenden en opdrachtgevers kunnen uiteraard via de website www.thisworks.nl bij ons terecht.” Creemers en Van Jaarsveld zijn actief op zoek naar een passende locatie in het centrum van Nijmegen om op korte termijn te starten met een inloopkantoor. Hierdoor kunnen werkzoekenden en opdrachtgevers persoonlijk kennis maken met This Works. Door de opvallende This Works auto’s, de hoofdsponsoring van voetbalclub SV Orion en door diverse kleine sponsorprojecten, wil Creemers verdere naamsbekendheid in de regio bereiken.

De huisstijl van This Works is ontworpen door Loed van Berkel van Van Berkel Marketing en Communicatie en laat zich kenmerken door een frisse, dynamische look. De uitstraling sluit goed aan bij het punt waarmee This Works zich wil onderscheiden: het binden van uitzendkrachten. Zie voor de nieuwe look de advertentie elders in deze uitgave of bezoek www.thisworks.nl.

Alle opdrachtgevers van This Works worden bezocht door een van de accountmanagers voor een persoonlijk gesprek. In dit gesprek wordt de aanvraag van de opdrachtgever geïnventariseerd, de werkomgeving van de te plaatsen uitzendkracht bekeken en eventueel het tarief besproken. Vervolgens gaat This Works aan de hand van de aanvraag kosteloos aan de slag. Een geschikte kandidaat wordt zo snel mogelijk voorgesteld, waardoor vraag en aanbod bij elkaar komen. “Gezien het tekort aan krachten op de arbeidsmarkt, werken wij met mensen uit de hele EU. Het is lastig kandidaten van buiten Nederland eerst langs te laten komen voor een kennismakingsgesprek bij de opdrachtgever. Daarom is het bij buitenlandse kandidaten zaak de kandidaten door middel van CV’s zo goed mogelijk ‘op afstand’ te selecteren. Wanneer de kandidaat geselecteerd is door de opdrachtgever, zorgen wij voor goede begeleiding op de eerste werkdag. Wij regelen ook de vlucht, huisvesting en vervoer naar de werklocatie”, vertelt Creemers.

www.thisworks.nl

This Works; een nieuwe kijk op uitzendwerk

Achter de nieuwe naam This Works gaat ruim 15 jaar ervaring schuil. Directeuren Bart Creemers en John van Jaarsveld hebben in deze jaren ruime ervaring opgedaan in de international uitzendbranche, die zich laat kenmerken door groei. Deze groei is mede tot stand gekomen door de overname van het internationale onderdeel van Randstad uitzendbureau eind 2004. De groei krijgt een nieuwe impuls door in 2007 verder te gaan onder een nieuwe naam: This Works.

| BUSINESS | noord-limburg | |

Hoe je moet opvallen weet This Works wel; deze fraai beletterde bedrijfswagens sieren het straatbeeld…

delen:
Algemene voorwaarden Hosted by