BOB bij Van der Valk Venlo: Een geslaagde aftrap

Magazines | Noord-Limburg Business nr 2 2014

Wilt u meer weten over BOB of lid

worden? Neem dan contact op met

BOB-organisator Danny Toonen,

024-3503240/06-54913037,

danny@vanmunstermedia.nl of kijk op

bob.noordlimburgbusiness.nl.

Nieuwe website voor BOB

Begin 2014 heeft BOB een gloednieuwe website gekregen. Op bob.noordlimburgbusiness.nl treft u alle informatie rondom de geplande evenementen en welke ondernemers zich hiervoor al hebben aangemeld. Ook treft u hier een terugblik op eerdere bijeenkomsten, een overzicht van de aanwezige deelnemers, foto’s, filmpjes en verslagen. Tevens ziet u in een oogopslag welke ondernemers in de regio Noord-Limburg al BOB-lid zijn.

Terugblik BOB-borrel bij Van der Valk Hotel Venlo

Een geslaagde aftrap

Na de introductie van het netwerkconcept BOB in 2013, was Van der Valk Hotel Venlo in 2014 de locatie die het nieuwe BOB-jaar in mocht luiden. Ruim 50 ondernemers uit de regio reisden 25 maart af naar Venlo om onder andere een kijkje te nemen in de nieuwe vergaderzalen.

Nadat BOB-organisator Danny Toonen iedereen van harte welkom had geheten, kregen Gijs Hendrikx en Han van der Eijk van Van der Valk Hotel Venlo de gelegenheid om uitgebreid te vertellen over de renovatie en uitbreiding van het hotel. Na deze korte presentatie volgde een overheerlijk buffet met typisch Limburgse gerechten zoals zuurvlees en konijn in ’t zuur, waarna de gasten werden uitgenodigd voor een korte rondleiding door het hotel en langs de nieuwe zalen.

Naast Van der Valk Hotel Venlo grepen ook enkele deelnemers de kans om zichzelf in de picture te zetten. Tijdens een pitch van maximaal vijf minuten vertelden zij over hun bedrijf, waarna de overige aanwezigen op hun favoriete pitch mochten stemmen. Robert-Jan Bax van WatchComm sleepte met zijn pitch, waarbij hij zelf een computer en gratis advies verlootte die werden gewonnen door Stanley de Meer van inZichtadvies, de eerste prijs in de vorm van een luxe diner voor twee inclusief een wijnarrangement in de wacht. Carlo Giliam van Alpha Labs B.V. en Laurens-Jan Pubben van Bureau Tint hadden beiden evenveel stemmen en wonnen daarmee elk een XL ontbijt voor 2 personen. Na afloop van de prijsuitreiking kreeg iedereen de gelegenheid om nog even na te praten en stond er voor iedereen een mooie goodybag klaar.

Na de introductie van het netwerkconcept BOB in 2013, was Van der Valk Hotel Venlo in 2014 de locatie die het nieuwe BOB-jaar in mocht luiden. Ruim 50 ondernemers uit de regio reisden 25 maart af naar Venlo om onder andere een kijkje te nemen in de nieuwe vergaderzalen.

Nadat BOB-organisator Danny Toonen iedereen van harte welkom had geheten, kregen Gijs Hendrikx en Han van der Eijk van Van der Valk Hotel Venlo de gelegenheid om uitgebreid te vertellen over de renovatie en uitbreiding van het hotel. Na deze korte presentatie volgde een overheerlijk buffet met typisch Limburgse gerechten zoals zuurvlees en konijn in ’t zuur, waarna de gasten werden uitgenodigd voor een korte rondleiding door het hotel en langs de nieuwe zalen.

Naast Van der Valk Hotel Venlo grepen ook enkele deelnemers de kans om zichzelf in de picture te zetten. Tijdens een pitch van maximaal vijf minuten vertelden zij over hun bedrijf, waarna de overige aanwezigen op hun favoriete pitch mochten stemmen. Robert-Jan Bax van WatchComm sleepte met zijn pitch, waarbij hij zelf een computer en gratis advies verlootte die werden gewonnen door Stanley de Meer van inZichtadvies, de eerste prijs in de vorm van een luxe diner voor twee inclusief een wijnarrangement in de wacht. Carlo Giliam van Alpha Labs B.V. en Laurens-Jan Pubben van Bureau Tint hadden beiden evenveel stemmen en wonnen daarmee elk een XL ontbijt voor 2 personen. Na afloop van de prijsuitreiking kreeg iedereen de gelegenheid om nog even na te praten en stond er voor iedereen een mooie goodybag klaar.

Deze BOB-borrel wordt mede mogelijk gemaakt door:

Van der Valk Hotel Venlo

Noord-Limburg Business

Van Munster Media

5 Juni

BOB-Golf Event

Op maandag 2 juni vormt golfbaan de Berckt te Baarlo het decor voor het BOB-golftoernooi. Na een korte golfclinic zal een groep met én een groep zonder GVB onderling de strijd met elkaar aangaan. De twee winnaars uit beide groepen worden beloond met een prachtige prijs. Bovendien gaan de vijf beste spelers met GVB en de vijf beste spelers zonder GVB na de zomerperiode spelen tegen de vijf beste GVB- en vijf beste niet-GVB bezitters uit de BOB-regio’s Oost-Gelderland, Gelderse Vallei en Rivierenland. De twee golfers die uit deze twee groepen van elk 20 deelnemers als winnaars van de baan af komen, krijgen de titel BOB-golfer van het jaar. Ook deze finale vindt plaats op golfbaan de Berckt. U kunt zich voor deze BOB opgeven via de website

bob.noordlimburgbusiness.nl. Deelname voor BOB-leden is gratis. Niet-leden betalen €50,- per persoon.

Sponsoren gezocht

Voor ons BOB-Golf Event van 2 juni zijn wij op zoek

naar sponsoren. Als sponsor bent u vooraf, tijdens en na dit evenement on- en offline in beeld.

Wilt u hier meer over weten, neem dan contact op met BOB-organisator Danny Toonen.

bobborrel

Bijdragen aan BOB

Heeft u als ondernemer een sfeervolle locatie die als decor voor een BOB-bijeenkomst kan dienen, of bent u een gastspreker met een interessant onderwerp waar de ondernemers in Noord-Limburg beslist van zouden moeten weten? BOB-organisator Danny Toonen is voor de BOB-borrels in 2014 nog op zoek naar enkele locaties en sprekers. Neem contact op met BOB-organisator Danny Toonen (024-3503240/06-54913037/danny@vanmunstermedia.nl voor de mogelijkheden.

Geslaagde BOB-borrel bij Tulip Inn Sevenum

BOB in het teken van online

Een vernieuwde mobiele website, tips voor het gebruik van social media en de diverse zakelijke mogelijkheden van Tulip Inn Sevenum; dat waren op woensdag 16 april de ingrediënten van alweer de tweede BOB-borrel van dit jaar.

Na de ontvangst in de lobby van Tulip Inn Sevenum konden de BOB-deelnemers als eerste luisteren naar een korte presentie van BOB-organisator Danny Toonen. Want naast de BOB-website waar elke deelnemer gratis een profiel aan kan maken, iederen zich aan kan melden voor de BOB-borrels en ook alle foto’s en verslagen van eerdere borrels kan bekijken, is er nu ook een speciale mobiele website. Via deze website kunnen deelnemers op elk moment van de dag informatie over BOB raadplegen.

Aansluitend op deze korte introduductie was het woord aan Marjolein Bongers van House of Social Media. Deze social-media expert legde aan de hand van een aantal LinkedIn-, Twitter- en Facebook-pagina’s van aanwezigen uit wat de do’s en dont’s op het gebied van social media zijn. Daarbij ging zij de dialoog met het publiek niet uit de weg en reikte zij ook een aantal handige tips aan waar de deelnemers snel en eenvoudig zelf mee aan de slag konden.

Na de presentatie konden de deelnemers genieten van een heerlijk warm buffet, waarna front office manager Lisette Deenen van Tulip Inn Sevenum geïnteresseerden een korte rondleiding gaf langs een aantal hotelkamers, de vergaderzalen en de restaurants. Daarna kregen de aanwezige ondernemers nog de gelegenheid om te netwerken, waarna iedereen – uiteraard voorzien van goodybag - weer tevreden huiswaarts keerde.

Een vernieuwde mobiele website, tips voor het gebruik van social media en de diverse zakelijke mogelijkheden van Tulip Inn Sevenum; dat waren op woensdag 16 april de ingrediënten van alweer de tweede BOB-borrel van dit jaar.

Na de ontvangst in de lobby van Tulip Inn Sevenum konden de BOB-deelnemers als eerste luisteren naar een korte presentie van BOB-organisator Danny Toonen. Want naast de BOB-website waar elke deelnemer gratis een profiel aan kan maken, iederen zich aan kan melden voor de BOB-borrels en ook alle foto’s en verslagen van eerdere borrels kan bekijken, is er nu ook een speciale mobiele website. Via deze website kunnen deelnemers op elk moment van de dag informatie over BOB raadplegen.

Aansluitend op deze korte introduductie was het woord aan Marjolein Bongers van House of Social Media. Deze social-media expert legde aan de hand van een aantal LinkedIn-, Twitter- en Facebook-pagina’s van aanwezigen uit wat de do’s en dont’s op het gebied van social media zijn. Daarbij ging zij de dialoog met het publiek niet uit de weg en reikte zij ook een aantal handige tips aan waar de deelnemers snel en eenvoudig zelf mee aan de slag konden.

Na de presentatie konden de deelnemers genieten van een heerlijk warm buffet, waarna front office manager Lisette Deenen van Tulip Inn Sevenum geïnteresseerden een korte rondleiding gaf langs een aantal hotelkamers, de vergaderzalen en de restaurants. Daarna kregen de aanwezige ondernemers nog de gelegenheid om te netwerken, waarna iedereen – uiteraard voorzien van goodybag - weer tevreden huiswaarts keerde.

Deze BOB-borrel wordt mede mogelijk gemaakt door:

Tulip Inn Sevenum

House of Social Media

Noord-Limburg Business

Van Munster Media

Bent u niet bij deze BOB aanwezig geweest? Kijk op

bob.noordlimburgbusiness.nl voor een impressie van deze avond.

Benieuwd naar BOB?

Wilt u ook een BOB meemaken? Schrijf u gratis in via de nieuwe website bob.noordlimburgbusiness.nl en kies de BOB uit waar u zich voor wilt aanmelden. Zodra u zich heeft aangemeld, is dit bij het desbetreffende BOB-event te zien. Ook kunt u dan meteen uw eigen bedrijfsprofiel aanmaken en de naam en NAW-gegevens van uw bedrijf invullen. Als u al eens aan een BOB-borrel heeft deelgenomen, hoeft u enkel de bij ons bekende gegevens te controleren en desgewenst aan te passen. BOB-leden kunnen hun gegevens op hun uitgebreide bedrijfsprofiel aanpassen, dat bovendien ook nog eens geheel naar eigen wens van extra informatie en afbeeldingen kan worden voorzien.

bobborrel

delen:
Algemene voorwaarden Hosted by