Theater de Maaspoort: 3 Tips om klanten echt te verrassen

Magazines | Noord-Limburg Business nr 1 2016

3 tips om klanten

echt te verrassen

CRM ofwel Customer Relationship Management is hotter dan hot! Wie heeft het niet over ‘customer intimacy’, ‘klant is koning’ of de ‘customer journey’? Maar hoe verras je die klant nu echt? Wanneer raak je iemand?

1 Ben origineel

Samen met uw klant golfen, voetbal kijken of dineren is leuk en gezellig maar origineel is het niet echt meer. U zult denken, welke opties zijn er nog meer? Heeft u wel eens aan theater gedacht? Hoe origineel is het bezoek aan een concert van de favoriete artiest van uw klant? Een beleving die niet meer vergeten zal worden en waardoor uw klant zich echt bijzonder zal voelen.

2 Ontdek de nieuwe klantrelatie

Mensen hebben het al druk genoeg, zeker beslissers in het bedrijfsleven. Nodig daarom niet alleen de beslisser uit voor een diner of voorstelling maar ook zijn of haar partner. Een ontmoeting krijgt hierdoor een hele andere dimensie en is vaak leuker en authentiek.

3 Haak in op de juiste momenten

Verjaardagen of jubilea zijn unieke momenten om eens iets extra’s te doen voor uw relaties. Wilt u het echt goed doen, dan zoekt u een specifieke voorstelling uit voor uw relatie. Weet u waar uw klant van houdt? Dan heeft u een heel origineel en verrassend cadeau in handen.

Een lidmaatschap van Businessclub Theater & Zaken biedt diverse mogelijkheden om te netwerken en relaties in de watten te leggen. Word nu lid en bestel in mei als allereerste uw kaarten voor het nieuwe theaterseizoen.

Wilt u vrijblijvend informatie ontvangen? Neem dan contact op met onze eventmanagers via 077 320 72 20 of via events@maaspoort.nl.

Spookfacturen en

nep-deurwaarders

Iedere ondernemer kent wel de spookfacturen voor opname in een bedrijvengidsen of de registratie van een domeinnaam. Op de website www.fraudehelpdesk.nl kunt u informatie vinden over actuele spookfacturen. Op de website kunt u ook melding maken van spookfacturen.

Net als echte ondernemers zijn criminelen ook bijzonder creatief. Zo bestaat er sinds enige tijd de nep-deurwaarder. Deze figuur spookt niet maar is vaak wel angstaanjagend. Meerdere ondernemers werden al geconfronteerd met de nep-deurwaarder. Hij belt aan het einde van de middag met de mededeling dat er een vordering bestaat die per omgaande dient te worden voldaan omdat anders de volgende dag beslag wordt gelegd. Of hij eist een spoedbetaling als borg voor het opheffen van een blokkade op uw rekening. Wees altijd alert en laat u nooit onder druk zetten iets te doen voordat u 100% zeker weet wat er aan de hand is.

Gerechtsdeurwaarders hebben vergaande bevoegdheden gekregen van de overheid en dienen zich bij de uitvoering van hun taak te houden aan strenge wet- en regelgeving. Voor zijn handelen is hij tuchtrechtelijk aansprakelijk. Nut en noodzaak van handelingen dienen zorgvuldig te worden afgewogen. Zo zal een gerechtsdeurwaarder u niet bellen voor een spoedbetaling ter voorkoming van een beslaglegging op uw bankrekening. Hij legt indien nodig beslag op uw bankrekening en stelt u conform de wet daarna schriftelijk op de hoogte. Omdat hij mag bijten hoeft de gerechtsdeurwaarder niet hard te blaffen.

Indien u het vermoeden heeft dat u te maken heeft met een nep-deurwaarder vraag dan de naam en een telefoonnummer zodat u zelf contact kunt opnemen. Controleer de naam van de gerechtsdeurwaarder via www.registergerechtsdeurwaarders.nl.

Mark Hafkamp

algemeen directeur Hafkamp Gerechtsdeurwaarders. www.hafkamp.nl

Aanbeloven Locaties

5

1

4

3

2

delen:
Algemene voorwaarden Hosted by