Theater de Maaspoort: De kracht van Businessclub Theater & Zaken

Magazines | Noord-Limburg Business nr 2 2016

De kracht van Businessclub Theater & Zaken

CRM ofwel Customer Relationship Management is hotter dan hot! Wie heeft het niet over ‘customer intimacy’, ‘klant is koning’ of de ‘customer journey’? Maar hoe verras je die klant nu echt? Wanneer raak je iemand?

1 Ben origineel

Samen met uw klant golfen, voetbal kijken of dineren is leuk en gezellig maar origineel is het niet echt meer. U zult denken, welke opties zijn er nog meer? Heeft u wel eens aan theater gedacht? Hoe origineel is het bezoek aan een concert van de favoriete artiest van uw klant? Een beleving die niet meer vergeten zal worden en waardoor uw klant zich echt bijzonder zal voelen.

2 Ontdek de nieuwe klantrelatie

Mensen hebben het al druk genoeg, zeker beslissers in het bedrijfsleven. Nodig daarom niet alleen de beslisser uit voor een diner of voorstelling maar ook zijn of haar partner. Een ontmoeting krijgt hierdoor een hele andere dimensie en is vaak leuker en authentiek.

3 Haak in op de juiste momenten

Verjaardagen of jubilea zijn unieke momenten om eens iets extra’s te doen voor uw relaties. Wilt u het echt goed doen, dan zoekt u een specifieke voorstelling uit voor uw relatie. Weet u waar uw klant van houdt? Dan heeft u een heel origineel en verrassend cadeau in handen.

Een lidmaatschap van Businessclub Theater & Zaken biedt diverse mogelijkheden om te netwerken en relaties in de watten te leggen. Word nu lid en bestel in mei als allereerste uw kaarten voor het nieuwe theaterseizoen.

Wilt u vrijblijvend informatie ontvangen? Neem dan contact op met onze eventmanagers via 077 320 72 20 of via events@maaspoort.nl">events@maaspoort.nl.

 

delen:

Noord-Limburg Business nr 2 2016

Lees volledige uitgave online
Algemene voorwaarden Hosted by