Evenementenhal Venray: Wij zijn meer dan een beurshal

Magazines | Noord-Limburg Business nr 1 2017

Sinds de opening in 2010 heeft Evenementenhal Venray de nodige ontwikkelingen doorgemaakt. Net als de locaties in Gorinchem en Hardenberg is de Venrayse telg in 2016 overgenomen door Artexis Easyfairs, "maar onze gasten kunnen nog steeds rekenen op onze persoonlijke benadering", aldus eventmanagers Daisy Lommen en Kristel Timmer.

Na vestigingen in Hardenberg en Gorinchem opende ondernemer Herman van der Most in 2010 ook in Venray een Evenementenhal. Inmiddels staat deze locatie bekend om het full service beursconcept en heeft deze een aantal mooie titels qua vak- en consumentenbeurzen in diens portfolio. Minder bekend is dat er ook vele mogelijkheden zijn op het gebied van vergaderingen, congressen en evenementen. Hiervoor heeft Evenementenhal Venray een eigen interne evenementenafdeling waar eventmanagers Daisy Lommen en Kristel Timmer aan het roer staan. Lommen: "We zijn natuurlijk een beurslocatie en staan vooral bekend om onze beide beurshallen van elk 5500 m2 groot. Maar we hebben doelbewust een verschuiving ingezet richting een grotere variëteit aan bijeenkomsten zoals bedrijfsfeesten en congressen. Ook organiseren we nu zelf netwerkborrels en verzorgen we evenementen op externe locaties. Ons eigen horecateam, keukenbrigade en technische dienst regelt dan alles extern. Wij zijn meer dan alleen een beurslocatie."

Offerte op maat

Het feit dat de locatie is overgenomen door Artexis Easyfairs, een grote internationale beursspeler, heeft absoluut geen invloed gehad op de manier van werken, benadrukt Timmer. "Voor elke bijeenkomst geldt dat wij met de opdrachtgever om tafel gaan zitten. We willen precies weten wat de wensen zijn op het gebied van horeca, zaalkeuze en zaalinrichting en AV. Ook maakt een rondleiding door het pand altijd onderdeel uit van het gesprek, zeker omdat de klant niet altijd goed weet wat er hier allemaal mogelijk is. Wanneer we alles in kaart hebben gebracht, maken we een offerte op maat. En mocht er behoefte zijn aan een hotelovernachting of een activiteit, dan regelen we dat met een aantal vaste partners zoals hotel Asteria of diverse entertainment- en artiestenbureaus." Daarnaast is Evenementenhal Venray aangesloten bij het platform Liefde voor Limburg om Limburg als zakelijke en vrijetijdsbestemming op de kaart te zetten.

Mogelijkheden

Bij Evenementenhal is heel veel mogelijk op het gebied van zakelijke bijeenkomsten. "We beschikken over verschillende zalen met diverse capaciteiten", vertelt Lommen. "Je kunt bijvoorbeeld een zakenlunch in de trendy Bar Oostrum houden of vergaderen in Brasserie Merselo in Oudhollandse sfeer. Maar we organiseren ook graag een klantendag in de beurshal, een personeelsfeest voor duizenden personen of een symposium in de beurshal met 23 verschillende break-out sessies." "Met name voor de grotere bijeenkomsten merken we dat klanten uit de driehoek Nijmegen-Eindhoven-Roermond naar ons uitwijken", vult Timmer aan. "Ook bedrijven die de combinatie van grote en kleine zalen zoeken, of juist een centrale locatie in Zuidoost-Nederland, vinden Evenementenhal Venray ideaal. Met ons uitgebreide pakket aan mogelijkheden kunnen we elke aanvraag transformeren tot een geslaagde bijeenkomst."

Foto: Daisy Lommen en Kristel Timmer


Over Evenementenhal Venray

- Capaciteit van 10 tot 8000 personen
- Twee schakelbare beurshallen van elk 5500 m2
- Eigen catering, AV en horeca-uitzendbureau
- Goed bereikbaar via A73 en NS-station Venray
- Gratis parkeergelegenheid
- Eén contactpersoon van A tot Z
- Multifunctionele en diverse congres- en feestzalen

delen:

Noord-Limburg Business nr 1 2017

Lees volledige uitgave online
Algemene voorwaarden Hosted by