2 jaar geleden
2 jaar geleden
Organisaties data-gedreven maken
Bram is woonachtig in Venray en heeft jarenlange ervaring in verschillende bedrijven en branches met als terugkomend thema, data. “Tijdens mijn Masterstudie Business Administration had ik de mogelijkheid om mij verder te verdiepen in Data Science. Door dat te combineren met Change Management & Consultancy heb ik veel kennis op kunnen bouwen over hoe we organisaties meer data-gedreven kunnen maken.”
Tijdens de coronaperiode heeft Bram met een burn-out thuisgezeten en wist hij dat het anders moest. “Ik merkte dat ik niet meer op mijn plek zat en dat ik voor mijn droom moest kiezen, het opbouwen van een eigen bedrijf. Ik heb nu veel meer energie en dit werkt zich door in alle aspecten van mijn leven.”
Data in het middelpunt
Bram biedt met Feitenkennis verschillende diensten aan, waaronder data-analyse, datavisualisatie, business intelligence en strategieconsultancy. “Mijn kracht ligt in het verbinden van de bedrijfskundige/commerciële mogelijkheden van data met de technische kennis en ervaring van het opbouwen en onderhouden van Dashboards.” Het is belangrijk dat data echt functioneel wordt en een onderdeel wordt van de strategie en cultuur van de onderneming. “Wij gaan samen kijken hoe we data in het middelpunt van jouw bedrijf zetten, want het is leuk om een dashboard te hebben maar het moet wel een duidelijk doel hebben.” Daarom is de slogan van Feitenkennis dan ook; ‘Data als fundatie voor strategie’.
Voor meer informatie over Feitenkennis vind je op de website. Wil je weten hoe jouw bedrijf scoort op data-gebied, vul dan de scorecard in op www.feitenkennis.nl.
Op de hoogte blijven van onze updates?