Het nieuwe gezicht van Irmato

9 february 2016
Twaalf jaar na de oprichting begint Irmato aan een nieuw fase. Het afgelopen jaar heeft Irmato gebruikt om zich te heroriënteren op de focus van de organisatie, vestigingslocaties en werkwijze en procedures. 2016 is het jaar van het nieuwe gezicht van Irmato. Het bedrijf heeft namelijk een nieuw logo, een nieuwe website, een nieuw telefoonnummer en een nieuwe samenstelling van de directie.
 
Het nieuwe logo is eigentijds, strak en industrieel en staat voor efficiëntie en innovatie. De 'startknop' in het logo geeft niet alleen het begin van de nieuwe fase aan, het geeft ook aan dat Irmato met een simpele handeling, zoals de spreekwoordelijke druk op de knop, in actie komt om haar klanten slimme oplossingen te bieden, in de vorm van de meest duurzame en efficiënte technologieën.
 
Op de nieuwe website www.irmato.com wordt duidelijk waar Irmato voor staat. Irmato werkt volgens het one-stop-shop principe en ontzorgt haar klanten volledig. Irmato richt zich op projecten, producten en service, waarbij de projectorganisatie is onderverdeeld in 4 expertises Industrial Manufacturing Technologies, Qualification Technologies, Tooling & Module Solutions en Food Handling Technologies.
 
Ten slotte heeft Irmato een nieuw directielid in de persoon van Henny van Doorne. Henny van Doorne heeft een brede ervaring op het gebied van high-end mechatronische producten en productiesystemen en is als zodanig de aangewezen persoon om Irmato in de huidige nieuwe fase te leiden. Met zijn komst bestaat onze directie uit Henny van Doorne (Chief Executive Officer/ Chief Technical Officer en Martin F. Wieffering (Commercial Executive Officer).
Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Meest gelezen
Meest recent

Noord-Limburg Business nr4 2025

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Noord-Limburg Business is een uitgave van Van Munster Media