Hoe trots is Noord-Limburg op de eigen streek?

9 jaar geleden
‘Iederéén kent wel een plekje, een verhaal, een gerecht of ervaring die het verdient om doorverteld te worden’, stelt Ilse Lenders van Leisure Port. Samen met de toeristische platforms in Noord-Limburg roept zij inwoners op om dit vooral te delen. 
 
Onlangs werd de campagne ‘Heb jij smaak’ gelanceerd. ‘Deze campagne moet ervoor zorgen dat we trotser worden op onze eigen regio’, vertelt Lenders. ‘Een Fries steekt niet onder stoelen of banken hoe mooi Friesland is, wij zijn wat bescheidener. Misschien wel tè bescheiden.’
 
De campagne roept inwoners van de regio op om hun ‘smaak’ te delen op www.liefdevoorlimburg.nl/hebjijsmaak. Inzenders dingen tot en met 30 juni mee naar leuke prijzen, zoals een dagje uit of dineren in een van de lokale restaurants. Daarnaast worden de meest bijzondere inzendingen in beeld gebracht in het televisieprogramma ‘Heb jij smaak’, dat vanaf half mei op de lokale omroepen uitgezonden wordt.
 
Een bijvangst van de campagne is dat met alle ingezonden ‘smaken’ een goed beeld ontstaat van wat Noord-Limburg te bieden heeft. ‘Dit helpt ons om de campagne Liefde voor Limburg richting en invulling te geven’, besluit Ilse Lenders.
Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Meest gelezen
Meest recent

Noord-Limburg Business nr4 2025

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Noord-Limburg Business is een uitgave van Van Munster Media