Artikel

22-11-2022 08:27

BS Morgen: Juist deze huidige tijd vraagt om verandering van leven en werken

Op 1 oktober 2010 is BS Morgen geboren vanuit de behoefte om een netwerk te bouwen dat anders is dan andere netwerken. Ik ben ruim 30 jaar ondernemer waarvan 12 jaar eigenaar en oprichter van BS Morgen. De ondernemerslessen die ik in die tijd leerde vormen de basis voor de filosofie achter ons netwerk.


Als ondernemer ben je gepassioneerd, gemotiveerd en heb je ambities voor de dag van morgen. Je bent altijd druk met de waan van de dag. Vaak geen tijd om jezelf te verbeteren, te ontwikkelen en op zoek te gaan naar reflectie en verdieping. Ondernemen kan dan wel eens een uitdaging zijn. Juist deze huidige tijd vraagt om verandering van leven en werken. Hierbij helpen we elkaar als mkb, zzp en startup ondernemers, op weg naar duurzame persoonlijke en zakelijke groei.

Welkom in de wereld van Morgen!

René Luijten

Passie voor ondernemen

organisator | inspirator | moderator | sparring partner

Meer weten? Kijk op www.ondernemersvanmorgen.nl.


Agenda

15-11-2022 | Young | IJsmakerij Clevers

17-11-2022 | Meet&Match

22-11-2022 | Mastertable MKB

29-11-2022 | Awakening

08-12-2022 | Meet The Company

16-12-2022 | Kerstborrel

Kijk voor meer informatie op bsmorgen.nl.

 

UITGELICHT

Thema 22 november | MASTERTABLE MKB 'Klantologie, wie zijn de klanten die essentieel zijn voor de toekomst?'

De meeste ondernemers zien het binnenhalen van klanten, een goede relatie bouwen, goede producten en diensten leveren en tijdig geld binnen krijgen als de belangrijkste succesfactor. En dat klopt - het hierboven beschreven proces is voor de korte termijn essentieel voor het hebben en houden van bestaansrecht. En met een snel veranderende markt een proces dat vaak dagelijkse aandacht vraagt.

Voor het lange termijn bestaansrecht en het realiseren van de ambities wordt het daarnaast belangrijk oog te krijgen voor welke klanten je binnenhaalt. Wie zijn de klanten die essentieel zijn voor de toekomst? Aan welke klanten verdien je nu en in de toekomst als organisatie geld? Met wie kun je ambities waarmaken? En van welke klanten moet je - hoe sterk de relatie nu ook is - strategisch gesproken afscheid nemen?

Dit zijn vragen op gebied van klantologie waar we op een bedrijfskundige manier mee aan de slag gaan. Doel van de bijeenkomst is een beter zicht op klanten en de relatie met het huidige en toekomstige succes van de organisatie.
 

delen:
Algemene voorwaarden