Nieuwe accountmanagers bij RICOH: Even voorstellen

Magazines | Noord Limburg Business nr 3 2019



RICOH Nijmegen heeft sinds het begin van 2019 twee nieuwe accountmanagers mogen verwelkomen: Sophie Emmerik & Dino Huskic. Met veel enthousiasme zijn ze uit de startblokken geschoten om onze klanten te voorzien van het juiste advies als het gaat om Document Management & Printing. Sophie Emmerik is niet zo gek lang in dienst, maar nu al het gezicht van RICOH Nijmegen aan het worden. Je hebt haar misschien wel voorbij zien komen op een van haar spraakmakende vlogs waarin ze de kijker een inkijkje geeft in een typische dag bij ons op kantoor. Dino is een liefhebber van lokale netwerkevenementen. Hij vindt het leuk om nieuwe contacten op te doen en mensen te leren kennen. Uiteraard weet hij ook de hapjes te vinden op deze evenementen, als liefhebber van goed eten.

Waar krijgen zij energie van?

Naast de dagelijkse gang van zaken zijn ze allebei ook nog eens hartstikke sportief. Sophie is al jaren de sluitpost bij haar hockeyclub. Een saillant detail: ze deed dit tot op heden op professioneel niveau! Het is altijd fijn om een topatleet in ons midden te hebben, want die energie werkt aanstekelijk op iedereen bij ons op kantoor. Dino is na het werk te vinden in de sportschool, waar hij even heerlijk zijn verstand op 'nul' kan zetten.

Waarom hebben ze voor RICOH gekozen?

Beiden zijn het er unaniem over eens dat RICOH staat voor gerenommeerd. Sophie gaf te kennen dat ze waarde hecht aan 'langdurige klantrelaties'. In haar optiek is het belangrijk om een bedrijf te kiezen waar je echt achter staat: "Ik herkende mijzelf in de aanvullende dienstverlening van RICOH de perfecte service die altijd aansluit op de wens van de klant." Dino gaf daarnaast te kennen dat hij voor een A-merk wilde werken: "Als je kiest voor RICOH, dan kies je voor kwaliteit. Iets waar je trots op kunt zijn!"

Waarom 'Managed Print Services'?

"De printing wereld is een unieke wereld", gaf Sophie aan. Dino vult verder aan door te benoemen "dat de markt erg veranderlijk is en dat flexibiliteit essentieel is". De markt is voortdurend in beweging en de behoeftes van de klant ver-anderen op jaarlijkse basis. Dit kan vari?rend op het gebied van software, maar bijvoorbeeld ook in het geprinte volume. "Het is mooi dat wij vanuit RICOH worden gestimuleerd om proactief flexibel te zijn, om zo de relaties goed te houden", sluit Sophie af.

Hoe ervaren jullie RICOH Nijmegen?

Wij vinden het als bedrijf ontzettend belangrijk dat onze medewerkers met veel positiviteit en tevredenheid naar huis gaan na een dag hard werken. Dino merkt op: "Je wordt uitgedaagd om alles uit jezelf te halen. We worden aangestuurd door een fanatieke manager die ontzettend veel energie heeft." Daarnaast is er ook tijd voor gekkigheid en sportiviteit: "Sporten op het werk gaat natuurlijk niet gemakkelijk; geluk-kig hebben we een voetbaltafel waar de meest spannende wedstrijden worden gespeeld."

 

delen:
Algemene voorwaarden