Efficy CRM: Meer dan alleen software voor klantrelatiebeheer

Magazines | Noord Limburg Business nr 2 2020

Dat de relatie met de klant belangrijk is, dat staat niet ter discussie. Hoe deze optimaal te organiseren, blijkt vaak nog een uitdaging. Een CRM is het kloppend hart van klantrelatiebeheer. Efficy biedt een flexibele oplossing op maat van de behoeften van de klant.


360º klantrelatiebeheer

Wat Efficy CRM uniek maakt is het 360º atoommodel. Dit zorgt ervoor dat ongeacht vanuit welke entiteit de klant wordt benaderd, er altijd een volledig overzicht en historiek is van de klant, waaronder de gegevens, contacthistoriek, documenten, marketingcampagnes, etc. De gebruiker hoeft nooit meerdere schermen te openen om over de actuele gegevens te beschikken. Dit zorgt voor een tevreden contact met de klant. Efficy CRM is ontwikkeld met de gebruikerservaring als leidraad. Klantrelatiebeheer moet geen ingewikkelde en tijdrovende bezigheid zijn. Het gebruik van templates en geautomatiseerde processen zorgt dat er veel werk uit handen wordt genomen.

Optimaal samenwerken, ook bij thuiswerken

Door de coronacrisis is het thuiswerken toegenomen en zal voor een groot deel ook zo blijven. Naadloos samenwerken betekent toegang hebben tot dezelfde informatie in realtime en waar dan ook. Efficy CRM is 'cloud based', waardoor medewerkers overal en altijd beschikken over de klantgegevens. Zowel op de laptop, tablet en smartphone, de keuze is aan de gebruiker. Efficy CRM biedt managers alle tools om de activiteiten op te volgen. Of het nu gaat om de verkoopkansen, klantcontacten of projecten, dankzij de projectmanagement- en rappor-tagemodules blijft ook het management op afstand up to date.

'We care' geen loze woorden

Een van de drie waarden bij Efficy is 'We care'. Door middel van korte lijnen en vaste aanspreekpunten (accountmanager, support, projectleider en trainer) kennen zij de klant. De klant wordt lid van de Efficy familie en wordt betrokken bij de roadmap via webinars, de klantendag en kleinere events waar feedback en in gesprek gaan centraal staan. De activiteiten van hun klanten, zoals TOPA Verpakking (industrie), Zorgdomein (gezondheidszorg) en Accedis (IT), in diverse sectoren bewijzen de flexibiliteit van Efficy CRM.

Dit alles is mogelijk dankzij de 200 medewerkers op vijf verschillende locaties in Europa, waaronder een volledig team in Utrecht. Met regelmatige gamingavonden, raclette, sport- en andere activiteiten, geldt voor Efficy 'We care' dan ook evenzeer voor de medewerkers.

Meer weten over Efficy CRM? Neem dan contact op voor een demo op afstand: www.efficy.com.

delen:
Algemene voorwaarden