Drie nieuwe tenuesponsoren voor VVV-Venlo

Magazines | Noord Limburg Business nr 3 2020



Coronaperiode en anderhalvemeter-maatregel of niet; VVV-Venlo slaagde er deze zomer in om twee nieuwe shirtsponsoren en een broeksponsor aan zich te binden. En dat mag best een bijzondere prestatie worden genoemd. Zeker in dit tijdperk waarin bijna alle bedrijven en organisaties hun uitgaven-patroon onder de loep leggen en kritisch bekijken.


Zo staat het bedrijf vidaXL tijdens het nieuwe seizoen op de hoogste rugpositie. vidaXL is een online retailer met haar hoofdkantoor in Venlo. Op vidaXL.nl vind je een breed scala aan producten in categorieën zoals huis & tuin, meubelen en sportartikelen. Je kunt hier altijd terecht voor de beste deals en alle producten worden snel en gratis bij jou thuis bezorgd.

vidaXL krijgt achter op het shirt gezelschap van Resifence.nl, ook een online retailer die totaaloplossingen biedt voor elke tuin. Afrasteringen, hekwerken en poorten, Resifence heeft alles in huis om de tuin af te schermen en aan te kleden.

Op de broekpositie heet de club Welkom Energie van harte welkom. Welkom Energie is de sociale energieleverancier van Nederland en laat dat sociale gezicht graag zien in alle voetbalstadions van Nederland.

Commercieel Manager Niels Mulders van de club: "Ik ben heel blij met dit mooie resultaat. Drie 'grote vissen' vangen in dit tijdperk. Dat mag uitzonderlijk genoemd worden. Onze grote dank gaat dan ook uit naar de drie partners die hun handtekening plaatsten onder de overeenkomst die hen op het shirt of de broek plaatst tijdens het nieuwe seizoen. Normaal al niet vanzelfsprekend, maar zeker in deze periode is dat een heel mooie toezegging. Het is daarnaast een blijk van inzicht van betreffende bedrijven in de mogelijkheden die onze club biedt op het gebied van landelijke exposure en hospitality.

Laat ik echter ook vooral niet vergeten al mijn collega's die hieraan hebben bijgedragen, een groot compliment te geven. In een moeilijke periode als deze hebben we de nodige uitda-gingen al weten te tackelen en mooie prestaties neergezet. Samen hebben we dit kunnen bewerkstelligen. Daar ben ik heel trots op.

Mensen zullen zich dan wellicht ook afvragen: waar is Viking en Holbox? Deze bedrijven stonden namelijk de afgelopen twee seizoenen prominent op het tenue en sprongen daarmee in het oog. Zij hebben de strategische keuze gemaakt om VVV-Venlo te blijven ondersteunen, maar op een andere manier middels een ander partnerpakket. Wij zijn hen zeer erkentelijk voor hun aanblijvende support!"

Met de drie nieuwe tenuesponsoren is het wedstrijdtenue van het seizoen 2020-2021 compleet ingevuld voor de Venlose club. De partners Seacon Logistics (borst), ACS Cle-aning en Personato (beide op de mouw), WealerLease (broek) en Masita (tenueleverancier) blijven de club ook komend seizoen trouw.


Heeft u interesse om ook partner te worden van VVV-Venlo? Neem dan contact op met de commerciële afdeling via commercie@vvv-venlo.nl

 

 

delen:
Algemene voorwaarden