Qwezz Cloud viert feest

Magazines | Noord-Limburg Business nr 3 2015

Qwezz Cloud viert feest

Op tweejarige leeftijd stopte Paul Engelen, eigenaar van Qwezz, zijn vingers in het stopcontact en kwam hij onder stroom te staan. Het moet dát moment zijn geweest waarop hij een passie heeft gekregen voor techniek. Al sinds jonge leeftijd is Paul gefascineerd door alles wat met computers te maken heeft. Het kon dan ook niet anders dan dat Paul een onderneming in de ICT zou starten. Die droom kwam in 2005 uit, toen Paul Qwezz begon.

Qwezz is vandaag de dag een professioneel ICT bedrijf, gevestigd in Venray. Paul en zijn team bieden ondernemers en bedrijven kwalitatief hoogstaande en innovatieve ICT-oplossingen. De focus ligt daarbij op cloud-diensten, waardoor je overal kunt werken, wanneer je dat wilt! Ondersteuning wordt geboden tegen een vast bedrag per maand. Uniek is dat klanten alleen betalen voor wat ze écht nodig hebben.

Paul is na 10 jaar nog altijd even gepassioneerd. “Ik geniet ervan om klanten de meest innovatieve en best passende ICT-oplossingen te bieden én op elke ICT gerelateerde vraag een antwoord te kunnen geven. Daarnaast vind ik het van groot belang om jonge ICT-talenten op te leiden en kennis door te geven. Ik ben er bijzonder trots op dat Qwezz een ECABO-erkend stagebedrijf is.” Paul en zijn team vierden het jubileum op 10 juli met een feest voor alle klanten en partners om hen te bedanken voor de prettige samenwerking in de afgelopen 10 jaar. “We kijken uit naar een mooie toekomst!”

Noorderhof 10 - 5804BV Venray

0478-511 522 - www.qwezz.nl

profiel

Onderscheidend in

automatisering

Insign.it is een IT-bedrijf gespecialiseerd in het ontwerpen, leveren, implementeren en beheren van high-available IT-infrastructuren. Insign.it heeft zich ontwikkeld tot een hoogwaardige IT-dienstverlener op het gebied van Application & Desktop Delivery, Server Virtualization, Storage, Networking & Security, Cloud Computing, Managed Services en Software Ontwikkeling.

Insign.it is al vele jaren gespecialiseerd in virtualisatie en alles wat daar direct en indirect mee te maken heeft. Of het nu gaat om het virtualiseren van servers, desktops of applicaties, Insign.it heeft diepgaande kennis van en heel veel ervaring in het gehele traject van adviseren, ontwerpen, implementeren en beheren van virtuele infrastructuren. We helpen bovendien de randvoorwaardes optimaal in te vullen. Denk daarbij aan een SAN of NAS, een snel switched netwerk, firewalls en appliances voor veilige toegang vanaf elke locatie.

Het beheren en onderhouden van uw IT-infrastructuur wordt uitgevoerd door de gekwalificeerde support consultants van Insign.it. Ze maken deel uit van onze diverse kennisteams. Bij de uitvoering van werkzaamheden zorgen wij ervoor dat u een zogenaamd ‘single point of contact’ hebt.

Insign.it heeft door haar ruime ervaring kant en klare concepten op de plank voor onder meer de werkplek binnen uw organisatie. Ook thema’s op gebied van security en monitoring van uw IT-infrastructuren zijn zeer bekend. Onze medewerkers zijn specialisten in het vertalen van klantspecifieke wensen naar IT-infrastructuur oplossingen.

Wilt u meer weten over onze mogelijkheden of wilt u gewoon advies? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Contactgegevens:

Insign.it bv - Noorderpoort 69 - 5916 PJ Venlo, Algemeen: +31 77 4720015

Fax.: +31 77 4720016 - E-mail: info@insign.it - www.insign.it

Volg ons via Facebook, Twitter en LinkedIn.

Regionale

specialisten/zzp'ers

Ondanks het soms wat onzekere bestaan maken steeds meer professionals de overstap van medewerker in loondienst naar zelfstandig ondernemer, regionale specialist of zzp’er. Bedrijven maken graag, en steeds vaker, gebruik van hun expertise en diensten om zo hun kosten verder te kunnen flexibiliseren. De komende 12 maanden zullen wij u in ons magazine op de hoogte houden van alles wat er speelt rondom deze regionale specialisten. Of het nu gaat om hun expertise, de manier van bedrijfsvoering of hoe ze zich profileren op de zakelijke markt.

Na deze aftrap in onze zomereditie bieden wij de deelnemende specialisten ook de kans om zich te profileren of voor elke uitgave een tip aan te leveren. Deze tip kan bestemd zijn voor alle collega’s, of juist voor alle ondernemers in de regio.

De rubriek ‘regionale specialisten’ verschijnt niet alleen print. Ook online hebben we een speciale rubriek op de website waar de deelnemende regionale specialisten te vinden zijn. Worden er door de deelnemende specialisten leuke tips of thema’s aangedragen, dan plaatsen wij deze op de website en indien mogelijk ook in de nieuwsbrief.

Bent u als regionale specialist en/of zelfstandige actief? Wilt u zelf een bijdrage leveren en uzelf in de regio profileren? Dan is deze rubriek iets voor u!

Sander Nuij, PRO-Connect

“PRO-Connect is een actieve, professionele netwerkorganisatie die tijdens haar kleinschalige (lunch-) bijeenkomsten gebruik maakt van een gemodereerde netwerktechniek. Concreet betekent dit dat bij elke bijeenkomst maximaal 20 deelnemers van bedrijven uit Limburg en Zuidoost-Brabant aanwezig zijn. In een aantal gespreksronden vertelt elke deelnemer respectievelijk wie ze zelf zijn en wat hen buiten hun werk bezig houdt, voor wat voor bedrijf zij werken en ten slotte geven zij antwoord op een vraag die buiten hun comfortzone ligt en waarop zij niet voorbereid zijn. Tijdens deze meeting zorgen we uiteraard altijd voor een smakelijke lunch. De 80 tot 90 bijeenkomsten per jaar worden bij verschillende, bijzondere en inspirerende locaties in Limburg en Brabant georganiseerd. Ook werken we veel samen met businessclubs van onder andere diverse golfbanen en profclubs binnen ons werkgebied.

Ik ben van mening dat netwerken draait om het opbouwen van een betrouwbaar en professioneel netwerk, waaruit als een logisch gevolg concrete handel ontstaat. We richten ons primair op bedrijven met ten minste 5 werknemers. Ik nodig iedereen die geïnteresseerd is van harte uit om deze zinvolle en leuke manier van netwerken zelf eens te komen ervaren.”

Carlo Giliam, Alpha Labs

Bij Alpha Labs kunnen ondernemers het complete ICT-beheer uitbesteden, van freelancer tot grote bedrijven en inclusief randapparatuur en mobiele apparaten zoals smartphones en tablets. Dit betekent in de praktijk dat we een betrouwbare en stabiele ICT-omgeving creëren van waaruit de klant diens dagelijkse activiteiten kan uitoefenen. In combinatie met regelmatig onderhoud en bewaking van de essentiële werkplekken, servers en netwerkapparatuur zorgen we voor een structurele verbetering van de ICT-infrastructuur. Om de platte organisatiestructuur van Alpha Labs te bewaken en de lijnen kort te houden doen we dit met een kleiner team van 6 specialisten. Klanten kunnen genieten van onze open eerlijke en eerlijke prijsstelling waarbij ze kunnen kiezen uit drie verschillende pakketten voor een vaste prijs per maand. Bij het Basis-pakket maakt de klant zelf een inschatting of een probleem bij onze helpdesk moet worden gemeld en bij het Plus-pakket trekken we bij potentiële problemen zelf aan de bel en plegen we standaard al uitgebreid onderhoud. Het Compleet-pakket is een vaste prijs-oplossing van het Plus-pakket, waarbij u standaard ook een online Back-up optie bevat die bij de andere pakketten optioneel is.

ICT lijkt een aspect van de totale infrastructuur dat eenvoudig zelf te regelen is, maar vaak gaat het dan bijvoorbeeld bij het onderhoud toch mis met alle gevolgen van dien. Met een team van specialisten en onze vaste tarieven bewijzen we dat het uitbesteden van ICT-beheer zeer professioneel en niet duur hoeft te zijn.

Marco Hendriks (compagnon in

Noord-Limburg) en Sander Nuij

delen:
Algemene voorwaarden Hosted by