Theater de Maaspoort: 5 tips om klanten echt te verrassen
5 tips om klanten echt
te verrassen
1 Ben origineel
Samen met uw klant golfen, voetbal kijken of dineren is leuk en gezellig maar origineel is het niet echt meer. U zult denken, welke opties zijn er nog meer? Heeft u wel eens aan theater gedacht? Hoe origineel is het bezoek aan een concert van de favoriete artiest van uw klant? Een beleving die niet meer vergeten zal worden. Zoek naar die unieke belevingen, iets waardoor uw klant zich echt bijzonder zal voelen.
2 Geef aandacht
Uw klant in het zonnetje zetten heeft niets te maken met dure cadeaus geven. Het gaat erom dat u zich verdiept in de mens. Een complimentje, echte beleving of kleinigheidje speciaal voor die ene klant zegt veel meer dan een duur, maar onpersoonlijk, cadeau.
3 Ontdek de nieuwe klantrelatie
Mensen hebben het al druk genoeg, zeker beslissers in het bedrijfsleven. Nodig daarom niet alleen de beslisser uit voor een diner of voorstelling maar ook zijn of haar partner. Een ontmoeting krijgt hierdoor een hele andere dimensie en is vaak leuker en authentiek.
4 Wees authentiek
Intens leuke ervaringen zorgen voor een andere band dan een puur zakelijke ervaring. Authentiek zijn is hierin belangrijk, wees echt, ben enthousiast en bouw vooral een persoonlijke band op. Mensen doen zaken met mensen, niet met accountmanagers of directeuren.
5 Haak in op de juiste momenten
De feestdagen zijn unieke momenten om eens iets extraââ¬â¢s te doen voor uw klanten. Wilt u het echt goed doen, dan zoekt u een specifieke voorstelling uit voor uw klanten. Weet u waar uw klant van houdt? Dan heeft u een heel origineel en verrassend cadeau in handen. Weet u het niet, dan is een Maaspoort cadeaubon een heel mooi alternatief.
Denkt u ook aan uw interne klanten, uw medewerkers? Ook zij verdienen dezelfde aandacht, originaliteit en verrassingen.
Meer informatie over bijzondere voorstellingen vindt u op www.maaspoort.nl. Wilt u een feestelijke kerstborrel organiseren? Neem dan contact op met onze eventmanagers via 077 320 72 20.
CRM ofwel Customer Relationship Management is hotter dan hot! Wie heeft het niet over ââ¬Ëcustomer intimacyââ¬â¢, ââ¬Ëklant is koningââ¬â¢ of de ââ¬Ëcustomer journeyââ¬â¢? Maar hoe verras je die klant nu echt? Wanneer raak je iemand?
locatie
Foto Navenant Magazine
Foto Petra Lenssen
Noord-Limburg Business nr 5 2015
