VVV-Venlo: update 'De Trap Omhoog'

Magazines | Noord-Limburg Business nr 3 2017

Update de Trap Omhoog

Sportief was afgelopen seizoen een topseizoen. Het kampioenschap en de bijbehorende promotie naar de Eredivisie werden binnengehaald en momenteel is iedereen binnen VVV-Venlo alweer bezig met het volgende seizoen. De selectie werd versterkt en contracten werden opengebroken en verlengd. Ook financieel staat VVV-Venlo er goed voor. De licentiecommissie van de KNVB heeft VVV-Venlo definitief ingedeeld in categorie 2 van het Financial Rating System.

In de zomerperiode houdt VVV-Venlo zich bezig met andere mooie projecten om tree voor tree weer verder te trap omhoog te bewandelen.

Verbouwing Businessruimtes

Een van deze projecten is de verbouwing van de Rabobank BusinessLounge in Seacon Stadion - De Koel -. Deze wordt volledig gerenoveerd, waardoor er voor de huidige Businessleden weer volop kan worden genetwerkt in het volgende seizoen. Wij nodigen daarom ook nu alvast graag alle Businessleden uit om aan het begin van het seizoen 17|18 een kijkje te komen nemen in onze nieuwe Rabobank BusinessLounge.

Upgrade stadion

Niet alleen de Businessruimtes worden verbouwd, maar er wordt ook hard gewerkt om het stadion weer speelklaar te maken. Het hekwerk achter tribune O wordt vervangen en aangekleed met spandoeken. De toplaag van het kunstgrasveld wordt vervangen door een gloednieuw veld en de tribunes worden schoongemaakt.

Uitbreiding personeel

Dat er in de Eredivisie meer werk op de club afkomt, is geen geheim. Meer media-aandacht, hogere eisen en meer commerciële partners zorgen voor meer werk en dus wordt het huidige personeel versterkt. Afgelopen weken stond de vacature online, waarbij we op zoek zijn gegaan naar onze gewenste versterking, een Facilitair Manager. Op het moment van schrijven, hebben we de juiste Facilitair Manager nog niet gevonden.

Crowdfunding

De laatste thuiswedstrijd van het seizoen, met Jong Ajax als tegenstander, was ook het startschot van de crowdfunding-campagne. Op het moment van schrijven is de teller al voorbij de ? 13.000,-. Een mooi resultaat wat we aan onze supporters hebben te danken. Het is ook niet voor niets dat wij in het begin van deze tekst onze supporters, vrijwilligers en commerciële partners bedankten.

We beseffen meer dan ooit dat wij als organisatie zonder de hulp van onze vrijwilligers, onze supporters, het bedrijfsleven en ook de lokale overheid nooit het niveau kunnen bereiken, dat ons voor ogen staat: dat van een stabiele middenmoter in het betaald voetbal, met een vol stadion, waar naar een wedstrijd kijken een feest is. VVV-Venlo zijn we samen, want laat één ding duidelijk zijn: willen we ons doel bereiken, dan zullen we er samen de schouders onder moeten zetten!

Clubliefde #ISVVV!

Marco Bogers

Directeur VVV-Venlo

In november 2016 publiceerde VVV-Venlo het nieuwe visiedocument 'De Trap Omhoog' wat uiteraard verwijst naar onze legendarische trap in Seacon Stadion - De Koel -. Dat wij tree voor tree langzaam de trap omhoog bewandelen blijkt wel uit de sportieve en financiële stappen die VVV-Venlo aan het zetten is. Hiervoor willen wij alle supporters, vrijwilligers en ons VVV-Venlo Netwerk voor bedanken dat zij ons door de jaren heen trouw zijn gebleven.

3

2

1

4

5

2

4

delen:
Algemene voorwaarden