7 jaar geleden
7 jaar geleden
Albert Goes, vestigingsmanager van BAUHAUS Venlo: “Elke afdeling van BAUHAUS is een speciaalzaak. Daar horen specialisten bij die weten waar ze het over hebben en zelf met de materialen werken die ze verkopen. Ook vijftigplussers en hun ervaring behoren tot die doelgroep. Alleen zo kunnen we klanten uit Limburg voorzien van uitstekend advies en de beste producten.”
Dynamische teams
BAUHAUS-vestigingen kenmerken zich door de dynamische teams. Zo zorgt BAUHAUS voor variatie in specialismen, leeftijden en allerlei doorgroeimogelijkheden. Goes: “Het BAUHAUS-concept functioneert zo goed, omdat we op ons team van medewerkers kunnen bouwen. Ons succes komt door hun motivatie, competentie en doorzettingsvermogen.”
Hoog serviceniveau, ruime keuze
BAUHAUS is een totaal andere formule dan bestaande bouwmarkten. Dit blijkt uit het uitgebreide assortiment waarbij service én bouwadvies de standaard zijn. Met een oppervlakte van 18.000 vierkante meter, veel keuze in bouwen, verbouwen, decoreren en tuinieren én een hoog serviceniveau is BAUHAUS meer dan een bouwmarkt.
Wervingscampagne
Deze week start de wervingscampagne met bijna honderdduizend huis-aan-huisfolders. Het gaat om functies als verkoper, bedrijfsleider, kassamedewerker, medewerker logistiek, hoofd Klant Informatie Centrum, coördinator montageservice etc. Geïnteresseerden kunnen eenvoudig solliciteren op de vacature van hun keuze via de website www.bauhaus-nl.com/vacatures.
Over BAUHAUS Nederland
BAUHAUS is een Zwitsers bedrijf dat in 1960 de eerste vestiging opende in Mannheim, Duitsland. Inmiddels zijn er in negentien Europese landen 275 vestigingen van de bouwspeciaalzaak voor de particuliere en professionele bouwer. Na de opening van de eerste vestiging in Groningen, volgde begin 2017 de vestiging Twente en in de loop van 2018 Venlo. BAUHAUS heeft de ambitie om zo snel mogelijk landelijke dekking te hebben, met circa vijftien vestigingen. Kijk voor meer informatie op www.BAUHAUS-nl.com.
Op de hoogte blijven van onze updates?