Attractiepark Toverland wederom in de prijzen voor beste horeca

29 june 2015
Attractiepark Toverland heeft de tweede plaats bepaald bij de GfK Out of Home Formule Awards in de categorie Leisure. Na de winst vorig jaar, werd het attractiepark wederom positief beoordeeld in een onderzoek onder 7.400 consumenten.
 
De eerste prijs ging dit jaar naar GaiaZoo, Toverland wist De Efteling, die op een derde plek eindigde, achter zich te houden. In totaal werden achttien grote attractieparken en dierentuinen beoordeeld op het foodservice-aanbod. Recente gasten van Toverland hebben de sfeer, gastvrijheid, kwaliteit en prijs van de horeca in het park voorzien van een rapportcijfer. “Het is erg mooi om deze waardering vanuit onze gasten te krijgen. Het bevestigt dat we de goede lijn, na de winst vorig jaar, hebben vastgehouden”, aldus Horeca Manager Roel van Dijk.
 
De GfK Out of Home Formule Awards worden jaarlijks uitgereikt en zijn gebaseerd op een grootschalig consumentenonderzoek onder 7.400 consumenten die recent te gast zijn geweest bij een van de deelnemende formules. Van meer dan 70 formules is de waardering over de horecafaciliteiten in beeld gebracht. Winnaars in de andere categorieën waren Kwalitaria, Julia’s, Bagels & Beans en Hutten.
Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Meest gelezen
Meest recent

Noord-Limburg Business nr3 2025

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven
Noord-Limburg Business is een uitgave van Van Munster Media