Goede doelenactie
Samen met het Nederlandse bedrijfsleven heeft Noord-Limburg Business een speciale voetballenactie ontwikkeld. Daarbij worden maandelijks voetballen gedoneerd aan regionale stichtingen en voedselbanken. De stichting gebruiken de voetballen voor sportieve activiteiten en de voedselbanken schenken de voetballen aan jarige kinderen. Namens de goede doelen bedanken wij alle deelnemende bedrijven voor hun inzet.
Wat betekent het als je besluit de actie te ondersteunen?
Zoals gezegd wordt een voetbal aangeboden aan het goede doel van uw keuze. Als bedankje ontvangt u een jaar lang naamsvermelding in het magazine en op de websites van Noord-Limburg Business en ELF Voetbal.
Ook ontvangt u een jaar lang het magazine ELF Voetbal én PANNA!, zodat u deze actie kunt volgen. U kunt, als u dat wilt, het magazine ook laten doorsturen naar een Ronald McDonaldhuis, een kinderziekenhuis of cadeau doen aan een relatie/vriend(in)/familielid.
De kosten om aan deze Goede Doelenactie deel te nemen bedragen € 99,- per bal (excl. BTW).
Wilt u ook deelnemen aan deze bijzondere actie? Vul dan onderstaand formulier in.
Magazine
Huidige editie
Noord-Limburg Business nr5 2024
Noord-Limburg Business
Het regionale platform Noord-Limburg Business is zowel
online als
offline actief:
Als print magazine wordt Noord-Limburg Business om de twee maanden met een oplage van 4.300 exemplaren verspreid onder de regionale ondernemers van Noord-Limburg.
Het magazine bevat diverse artikelen over bedrijven en initiatieven, maar ook algemene actualiteiten die de mkb-ondernemer aangaan.
Op de website van Noord-Limburg Business treft u onder andere actueel nieuws, diverse columns, een uitgebreid bedrijvenregister en foto's, filmpjes en korte terugblikken van onze bijeenkomsten. Ook kunt u er alle verschenen edities bekijken, de verschenen artikelen teruglezen en sneak previews van artikelen voor de komende editie inzien. Daarnaast is Noord-Limburg Business actief op Twitter ,LinkedIn en Facebook en versturen we elke week een nieuwsbrief.
Daarnaast organiseren we enkele malen per jaar een autotestdag. Tijdens dit evenement kunnen ondernemers uit de regio diverse nieuwe modellen van de bekende automerken testen door middel van vier testritten waarbij verschillende mooie locaties in de regio worden bezocht. De bevindingen van de testrijders worden als testverslag in het magazine gepubliceerd. Ook hosten we in samenwerking met specialisten uit de regio tafeldiscussies over diverse onderwerpen. Een verslag van deze tafeldiscussies leest u terug in het magazine.