T.A.S Venray

Magazines | Noord-Limburg Business nr 4 2008

Altijd antwoord

U hebt een bedrijf. De zaken gaan goed en de orderportefeuille zit vol. Alleen uw bereikbaarheid laat te wensen over. Te weinig mankracht, teveel telefoontjes en geen mogelijkheid om dag en nacht uw telefoon aan te nemen. Herkent u zich in dit verhaal? Dan is het wellicht tijd om eens contact op te nemen met T.A.S Venray. T.A.S. staat voor Telefoon Antwoord Service, een familiebedrijf dat al sinds 1985 opereert. We praten er over met directeur Geert van Kreij.

| | noord limburg | BUSINESS|

| bereikbaarheid | Service | september 2008 |

“Wij beantwoorden de telefoons van bedrijven die dat zelf niet kunnen of willen. Het ene bedrijf is te klein voor permanente bereikbaarheid, een ander bedrijf besteedt het uit om de Arbeids Tijden Wet voor hun eigen personeel te kunnen naleven. Ze hebben echter één ding gemeen: ze moeten bereikbaar zijn, soms zelfs 24 uur per dag. Hiervoor noem ik onderhouds- en installatiebedrijven, storingsdiensten, computerafdelingen of woningbouwverenigingen. Alle telefoontjes naar aanleiding van vragen, meldingen, klachten etc. komen via doorschakeling bij ons binnen en afhankelijk van de urgentie ondernemen wij actie. Het belangrijkste is echter dat de telefoon beantwoord wordt. Geen bandjes, geen keuzemenu’s, gewoon een persoon van vlees en bloed, die ook de emotie van een gesprek kan beoordelen.”

T.A.S. heeft haar sporen reeds verdiend. Drieëntwintig jaar geleden werd het bedrijf opgericht. Van Kreij vertelt: “Mijn schoonvader begon ermee en legde de basis samen met zijn vrouw. Niet alleen overdag maar ook tijdens de nachtelijke uren. Samen met mijn echtgenote namen wij het bedrijf 12 jaar geleden over en binnenkort komt ook de derde generatie in het bedrijf. Onze dochter Margot, die onlangs afstudeerde aan de HEAO, zal de zaak op den duur overnemen. Een echt familiebedrijf dus. Margot heeft zich na haar opleiding een jaar georiënteerd en kreeg bevestigd dat haar hart bij het MKB ligt. Een marktsegment wat heel divers is en heel veel uitdagingen biedt. Margot komt per 1 oktober officieel in dienst maar ze werkte al 5 jaren bij T.A.S. Venray gedurende haar schooltijd. Ze weet waar ze aan begint en gaat enthousiast aan de slag. Margot wordt het nieuwe gezicht van T.A.S. Venray.”

Hoewel T.A.S vanuit Venray opereert, ontvangen ze gesprekken van over de hele wereld. Door de specifieke dienst die ze levert, maakt het immers niet uit waar het bedrijf is gevestigd. Van Groningen tot Maastricht en van de Randstad tot de Achterhoek. Van Kreij: “Klanten van onze opdrachtgevers zitten in alle continenten. Door het tijdsverschil is het voor die bedrijven lastig communiceren met klanten. Wij opereren 24 uur per dag, dus voor hen biedt dat ongekende mogelijkheden. Natuurlijk lag bij de start van ons bedrijf de nadruk op regionaal in Noord-Limburg onze klanten te vinden, maar met de jaren zijn we steeds meer landelijk bekend geworden en vindt men ons vaak via mond tot mond reclame.”

Hij somt nog eens op waarom TAS een uitkomst is voor bedrijven, met name die in het MKB. “We werken met een geavanceerd systeem, zodat alle telefoontjes ordelijk verwerkt worden en duidelijk teruggekoppeld worden naar onze relaties.We zijn 24 uur per dag operationeel, werken met professionele mensen die hun talen spreken en zo een ideaal visitekaartje zijn voor de klant. Berichten, storingen, alarmmeldingen; wij maken een juiste inschatting en waar nodig wordt er direct actie ondernomen. Bovendien zijn we flexibel: we rekenen geen entree- of aansluitkosten en we werken met maandabonnementen zonder verplichte opzegtermijn. Bedrijven die met ons in zee gaan zijn gewoon altijd bereikbaar voor het beantwoorden van hun telefoon.”

margot van kreij

delen:
Algemene voorwaarden Hosted by