De Stijl Van: Robert Gijsbers

Verschenen in Noord-Limburg Business nr5 2025

In de rubriek 'De Stijl Van' kleden de Fashion Guides van modezaak Jansen-Noy een ondernemer uit de regio Noord-Limburg. Ditmaal is directeur-eigenaar Robert Gijsbers van Multicopy The Communication Company aan de beurt.

Fotografie: Laurens Eggen

Robert runt samen met zijn vrouw Marjan de vestigingen van Multicopy The Communication Company in Nijmegen en Venray. "Ik noem mijzelf zeker niet modebewust, maar ik probeer wel nieuwe dingen zoals andere kleuren in plaats van het vertrouwde blauw", vertelt Robert. "Ook wilde ik vroeger niet aan de sneakers, mede omdat ik die typerende witte zool niet zo mooi vond. Maar sinds ik ze op aanraden van mijn vrouw heb geprobeerd, draag ik ze bijna altijd op kantoor. Verder geef ik de voorkeur aan spijkerbroeken of pantalons met een trui of een vest."

Meedoen aan de rubriek vond Robert een beetje spannend. "Ik vind mijn postuur wat lastig. Ook zou ik me af en toe wat stijlvoller willen kleden, bijvoorbeeld tijdens een netwerkbijeenkomst. Dat heb ik bij Paul Kuppens van Jansen-Noy aangegeven."

Met deze punten weet Paul van de heren business afdeling wel raad. Voor Robert koos hij drie outfits uit.

Outfit 1: Vertrouwd blauw

De eerste outfit bestaat uit een donkerblauwe bodywarmer met daaronder een off white vest met verticale banen. Eronder draagt Robert een overhemd met grote ruiten in wit en lichtblauw. De donkerblauwe pantalon heeft een subtiele ruit en past qua kleur bij de sportieve donkerblauwe schoenen met witte zool. "Dit vind ik een leuke combinatie van kledingstukken", zegt Robert. "De kleur blauw voelt heel vertrouwd." Paul knikt: "Robert is niet de enige ondernemer die voor blauw kiest. Het is een hele gangbare kleur bij herenkleding, net vanille. Bij deze casual outfit heb ik gekozen voor een balans tussen formeel (broek en vest) en informeel (overhemd en sneakers)."



Outfit 2: Beigetinten en een stropdas

Voor de tweede outfit trekt Robert een flanellen overhemd aan met een grijs vest. Verder draagt hij een off white corduroybroek en half hoge donkerbruine suede schoenen. De stropdas met grafische print in wit, bruin, blauw en zwart voegt een formeel element toe aan het geheel. "Ondanks de lichte kleuren oogt deze outfit heel warm", zegt Robert. "De materialen van de kledingstukken voelen comfortabel aan. Dit past bij mij." Paul: "Met terugkerende unikleuren creëer je lengte. De stropdas kun je aan het einde van de dag afdoen voor een wat meer informele uitstraling."



Outfit 3: Business chique in grijstinten

De derde outfit heeft de meest formele uitstraling en bestaat uit een grijs colbert met daaronder een wit over-hemd met een subtiele print in blauw en goud. Verder draagt Robert een donkergrijze pantalon en donkerbruine loafers. Paul: "De combinatie van formele en informele elementen houdt de outfit in balans. Wil je een wat informelere uitstraling, dan kun je het jasje uitdoen." Robert vindt de kleuren heel mooi. "Dit is een stuk netter dan de kleding die ik doorgaans draag. Juist omdat ik er heel anders uit zie dan normaal, is dit mijn favoriete outfit. Vandaag heeft me doen beseffen dat er andere kleuren zijn dan blauw. Ook ben ik een beetje meer modebewust geworden. Wanneer ik weer met Marjan ga shoppen, wil ik wat meer de tijd nemen om kleding te passen. Want als je er aandacht aan besteedt, krijg je mooie outfits."

 

Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven

Noord-Limburg Business nr5 2025

Coverstory Mobiliteitsaanpak voor werkgevers van Trendsportal: Canon Production Printing is buitengewoon goed bezig!Logistiek en transport zonder mensen: Van donker magazijn tot zelfrijdende vrachtwagenDekkers Business Bikes: Samen sterk voor fietsveiligheidColumn Voor de Zaak: Meerderheid van stemmen beslist, toch?LIOF en Cadac: 27 jaar een sterke bandBS Morgen: De toekomst van netwerken - bouwen aan vitale mensen en organisatiesLWV: Defensie als katalysator voor de Limburgse maakindustrieCoronaschulden drukken nog steeds op bedrijfslevenDutch Graphic Group bestaat 25 jaar: De tweede generatie aan het roerSEO zoals je het kende werkt niet meer, zo blijf je toch zichtbaar in 2025The Social Train: Social media is een marathon, geen sprintwedstrijdmaatwerk HRM: Hoe slimme digitalisering je tijd, fouten en frustratie bespaartColumn ARCH effect: Impact begint bij aandachtOrganisator Omzetters maakt plannen voor het vervolg bekend: Klinkende jubileumeditie Venray Big BusinessBeleidsarme Miljoenennota: Houdbaarheid lastig te voorspellenHoe OML ondernemers helpt met herstructurering en bedrijfskavelsKlaarlicht: Van kleine lettertjes naar grote glimlachenBol Adviseurs: Waarom een jaarlijkse strategiedag goud waard isDe Stijl Van: Robert GijsbersVan der Valk Hotel Venlo: Klaar voor 2026Rabobank: Hoe Wouter en Sanne hun droom waarmaken met Bosbad De MeanderColumn Duisenburgh Vermogensregie Jenniskens: Emotioneel beleggen, Fear & GreedMusthavesVan digitale overbelasting naar digitale hygieneBoyz & Beans: De transparante partner voor koffiedrinkend NederlandCareVisie: Met hart en zorg voor wie hier het verschil komt makenColumn Key2Energy: Wat als energie ineens politiek wordt?Met Haployee voelen medewerkers zich gezien
Noord-Limburg Business is een uitgave van Van Munster Media