Met Haployee voelen medewerkers zich gezien

Verschenen in Noord-Limburg Business nr5 2025

Precies een jaar geleden werd het platform Haployee opgericht. Wat begon als een idee om verjaardagen op het werk niet langer te vergeten, groeide in korte tijd uit tot een compleet systeem dat structurele waardering binnen bedrijven mogelijk maakt. De gedachte erachter is nog steeds even eenvoudig: aandacht voor mensen hoort geen bijzaak te zijn. In veel organisaties wordt waardering besproken in beleid, maar zelden echt georganiseerd. Haployee verandert dat door het automatisch, zichtbaar en eenvoudig te maken.
 

Waar het begon met verjaardagen, ondersteunt Haployee inmiddels ook werkjubilea, trouwjubilea en verjaardagen van naasten. Zo wordt waardering geen los moment, maar een vanzelfsprekend onderdeel van de bedrijfscultuur. En om dat voor iedereen bereikbaar te maken, stapte Haployee bij het éénjarig bestaan over op een freemium model. Een groot deel van het plat-form is nu gratis te gebruiken, omdat waardering niet afhankelijk zou moeten zijn van budget. Elk bedrijf, groot of klein, moet zijn medewerkers zichtbaar kunnen maken.

AFAS en Nmbrs blijven toonaangevend in salarisverwerking en HR-processen. Ze zorgen voor structuur in cijfers, uren en administratie. Maar daar houdt het op. Haployee kijkt niet naar data, maar naar momenten. Waar AFAS en Nmbrs registreren dat iemand jarig is, zorgt Haployee dat die verjaardag ook echt gevierd wordt - met automatische herinneringen, persoonlijke felicitaties en zelfs fysieke kaarten die op de deurmat vallen.

Het platform kreeg het afgelopen jaar ook een volledig vernieuwde interface, overzichtelijker en gebruiksvriendelijker dan voorheen. Toch bleef de missie het-zelfde: medewerkers laten voelen dat ze gezien wor-den. In een tijd waarin alles meetbaar is, blijft aandacht het meest waardevolle wat een organisatie kan geven. Haployee zorgt dat dat niet vergeten wordt.

www.haployee.com
info@haployee.com

 

Op de hoogte blijven van onze updates?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Inschrijven

Noord-Limburg Business nr5 2025

Coverstory Mobiliteitsaanpak voor werkgevers van Trendsportal: Canon Production Printing is buitengewoon goed bezig!Logistiek en transport zonder mensen: Van donker magazijn tot zelfrijdende vrachtwagenDekkers Business Bikes: Samen sterk voor fietsveiligheidColumn Voor de Zaak: Meerderheid van stemmen beslist, toch?LIOF en Cadac: 27 jaar een sterke bandBS Morgen: De toekomst van netwerken - bouwen aan vitale mensen en organisatiesLWV: Defensie als katalysator voor de Limburgse maakindustrieCoronaschulden drukken nog steeds op bedrijfslevenDutch Graphic Group bestaat 25 jaar: De tweede generatie aan het roerSEO zoals je het kende werkt niet meer, zo blijf je toch zichtbaar in 2025The Social Train: Social media is een marathon, geen sprintwedstrijdmaatwerk HRM: Hoe slimme digitalisering je tijd, fouten en frustratie bespaartColumn ARCH effect: Impact begint bij aandachtOrganisator Omzetters maakt plannen voor het vervolg bekend: Klinkende jubileumeditie Venray Big BusinessBeleidsarme Miljoenennota: Houdbaarheid lastig te voorspellenHoe OML ondernemers helpt met herstructurering en bedrijfskavelsKlaarlicht: Van kleine lettertjes naar grote glimlachenBol Adviseurs: Waarom een jaarlijkse strategiedag goud waard isDe Stijl Van: Robert GijsbersVan der Valk Hotel Venlo: Klaar voor 2026Rabobank: Hoe Wouter en Sanne hun droom waarmaken met Bosbad De MeanderColumn Duisenburgh Vermogensregie Jenniskens: Emotioneel beleggen, Fear & GreedMusthavesVan digitale overbelasting naar digitale hygieneBoyz & Beans: De transparante partner voor koffiedrinkend NederlandCareVisie: Met hart en zorg voor wie hier het verschil komt makenColumn Key2Energy: Wat als energie ineens politiek wordt?Met Haployee voelen medewerkers zich gezien
Noord-Limburg Business is een uitgave van Van Munster Media